Günün Özeti

IMG_0399

Hava bozuk, yağışlı ve kasvetli …. Sabah ki güneşli havadan eser yok. Sabah yürüyüşünden sonra kahve ve güzel bir omletle güne güzelce başladık. Bugün için aklımda elmalı tart yapmak vardı. Ama sürekli yağan yağmur nedeniyle markete gitmek istemedim. Elmalı tart tarifi haftaya kaldı yani… Ama beklediğinize değecek. Normal elmalı tartlardan yapılış ve tat olarak biraz farklı. Şarapla veya sadece elma suyuyla da yapılabilir.Devamı ayrıntılı haftaya …

Bugün omletten sonra pişirdiğim tek şey patates cipsi …Bu yüzden size yeni bir tarif yazmıyorum çünkü tarifleri fotoğraflarıyla yayınlamak nasıl bir sonuç alacağınızı görmeniz açısından benim için önemli.

Bugün eşimle aklımızdan şimdi cips olsada film izlerken yesek düşünceleri geçerken tabi ki markete gidip cips almadım. Malum fazlasıyla yağlı, katkı maddeli ve sağlıksız bir ürün ama tadının güzel olmadığını da söyleyemem 😀 (eee o kadar katkı maddesi boşuna değil)  Hemen patatesleri ince ince doğradım. Cips kadar ince değildi ama sonuç güzeldi. Köri, karabiber, kırmızı biber, tuz ve maydanoz katıp birazcık yağ ile fırın tepsisinde karıştırdım. Tepsiye patatesleri yaydım. 200 derecede istediğim kıtırlığa gelene kadar bekledim ve süper doğal patates cipsi yemeğe hazır… Afiyetle yedik.

Son olarak yakında İtalyan ekmeği ‘Focaccia’ nın (domatesli, zeytinli ekmek) çavdar unuyla yaptığım halini de paylaşacağım.

Durum güncellememi de yaptığıma göre şimdilik gidiyorum. Hepinize güzel bir gün diliyorum.

Bir Cevap Yazın

